people

(Panas!) Kes Kecurian Di UiTM Machang!

Salam all, minggu neh mrupakan minggu plg suck dlm hidup aku!! Sori la kali neh bahasa aku agar 'kurang di ajar'. Memang aku tak halal sampai mampus 7 keturunan la si pencuri tuh.!!

Citenya camneh, hari neh Ahad(11 April 2010), duit RM100 yg ada dlm dompet aku telah hilang! Mula2 aku ingatkan trjatuh dlm kereta or aku silap letak. Tapi bila aku check balik memang confirm duit tuh hilang! Sangat2 suck la. Pencuri bodoh celaka keturunan setan iblis! Fuck giler babi la!

Ksian kat mak bapak si pencuri dpt anak mcm tuh. Mati hidup balik pn aku tak halal dan takkan redha dgn binatang tuh! Bodoh bangang! Maaf la bahasa agak kasar, tapi pencuri mcm tuh tak layak jadi manusia! Jadi babi anjing la. Binatang!!

Aku doa hidup ko tak berkat dan dunia neh akan hukum ko. Allah Maha Besar. Setiap prbuatan pasti ada balasan. Wait n see je la.

Mood: Panas hati+bengang+sedih+tak redha+kacau bilau.

Kalau aku dpt pencuri tuh, mmg hancur la muka dan tulang2 ko. Tuh janji aku!

P/s: RM100 tuh bkn sikit!

4 comments:

Anonymous said...

rm 100 tu sikit do...hahaha

owwhhh gambar rm1000

IRAH HAJERAH AZMAN said...

x pe la.x rezeki.lain kali hati-hati k?

syahirul said...

anggap aje la ko takde rezki.. mungkin ada sbb mengapa ia terjadi.. bersabarlah, jgn maki hamun.. jika ko bersabar, Allah akan tambahkan lagi kebaikan utk ko..

mira aziz said...

skrung nie.. ko nk buat pe.. duit tuu beb.. wakaka??

-MieRa-