people

Hampirnya Ketibaan Final Exam.


Salam semua, kali neh aku nak melalut pasal ketibaan final exam. Haha. Korang boleh tengok ape perasaan aku kat entri Final Exam Membunuhku. Kalau time aku tulis entri tuh final exam ada lagi sebulan tapi kali neh hanya tinggal lebih kurang 2 minggu je untuk 'menyambut' ketibaan final exam. Hahaha. (Gelak cuak).



Ok2, final exam aku akan bermula pada 21 April neh. Duh, sangat tak lama je lagi. Isk3. Persediaan aku? Hopefully mantop la. Hehe. Kos yang aku amek neh ada 5 subjek dan setiap subjek tuh aku sendiri pun tak tahu nama bagi subjek tuh. Haha. Yang aku tahu adalah subjek BEL dan CTU merangkap subjek English dan Agama Islam. Subjek yang lain tuh aku just bagi nama 101, 102, 103, dan 104. (Dibaca dalam loghat English wokayh. Haha.) Aku bukan apa doe, pengisian ataupun pembelajaran setiap subjek yang bernama 'nombor' tuh hampir sama. So amat susah dan payah untuk diterjemahkan dalam kata2 ataupun perkataan bagi maksud sebenar subjek yang aku amek neh. Hahaha. Korang paham ke? Lantak lah, aku sendiri pun tak paham apa yang aku taip tuh. Kah3.


Owh ya, apabila tibanya exam tiada isti
lah lain yang akan berpusing2 dlm kepala pelajar. M.E.N.I.R.U. Sememangnya meniru neh dah jadi adat dlm peperiksaan. Tak sah kalau tak meniru. Hehe. Dan aku pun tak nafikan yang aku pun pernah meniru, yela kan, atas faktor2 sekeliling gak. So nak tak nak terpaksa jenguk2 orang sebelah. Dan korang pun takyah tipu la. Pasti korang akan jeling2 gak kan time exam? Hehehe.

Ok lah. stakat neh je dulu aku taip2 melalut neh. Pasni aku ingat nak show off kan jadual exam aku. InsyaAllah kalau ada masa nanti. Apa2pun, selamat ber'final exam buat semua yang bakal menghadapi final exam.

P/s: 21 April is a Killer Day!! Arghhhhhhh! T______T

1 comments:

Khairul Amini said...

ko amik IS ke..
tgk kod subjek 101 sampai 104..
lebih kurang mcm IS je.. hehe.. :p