people

Member Twitter Aku



Hai korang yang baca blog aku neh. Aku sebenarnya takde idea nak update blog tapi disebabkan rasa keinginan untuk menulis, aku rajinkan jugak jari neh untuk menulis tentang member-member aku di Twitter. Oh ya, aku tak jamin aku akan cerita satu persatu secara details. Cukup sekadar intro je. Layankan aje yoo. :D

Antara member yang aku rasakan agak gempak untuk difollow adalah:


#GengAwekCunTwitter

  • IeRa_MieRa - Neh adalah adek aku. Budak neh baru je join Twitter dan baru berjinak-jinak dengan dunia blogging. Agak kepoh dan sangat cerewet. Hahaha. Korang boleh lah jenguk blog dia di IeRaGurL's BloG. Dan korang juga bolehlah follow dia, macam-macam jenis kartun korang leh borak dengan dia. Drama air mata pun dia minat gak. Haha.
  • Neyrashazeyra - Dia merupakan akak terbaek aku. Tak rugi korang follow dia, bermacam-macam pesen tweet korang boleh berbalas dengan dia, dari hal peribadi sampailah hal dunia. Haha. Dan dia neh juga sangat suka memberi ceramah free kat aku. Tapi takpe, aku sayang akak akulah! :D
  • Lyshabella - Neh lagi sorang, dia merupakan warga Singapore dan agak kecoh la. Mula-mula korang kenal korang akan nampak dia sombong dan tingtong tapi sebenarnya dia neh agak-agak sempoi malah boleh jadi tutor kepada korang. Tak caya? Follow la dia. Orang cakap tak kenal maka tak suka. Hahaha. :P
  • JulietANNA - Hoh! Dia neh awek cun woo. Aku pun berkenan kat dia. Hakhak (Gurau). Agak sempoi dan suka memberi nasihat yang berkaitan dengan apa yang berlaku di sekeliling.(Betul ke??Hahaha). Lagi satu, aku suka sakat dia neh. Dan kadang-kadang aku dan dia dijadikan bahan oleh member-member yang lain. Awas! Dia milik aku.(Hanya di Twitter aje yoo).Hakhak.
  • Yashygsempoi - Aku amat suka bertweet dengan dia neh. Kepada korang yang minat bola bolehlah follow dia. Segala macam jenis informasi tentang bola dia tahu. Dan lagi satu, aku suka gak sakat dia macam aku sakat JulietANNA tuh. Hehe. Kira diorang berdua neh dah jadi member untuk aku sakat. Hakhak. :D
  • Stoberycoklat - Dan neh lagi sorang awek cun kat Twitter. Si Stoberycoklat neh agak kecoh gak, dia merupakan geng kepada Lyshabella tuh. Haha. Kalau takde dia dan Lyshabella, memang tak kecoh la Twitter. Dia juga amat caring dan suka mendengar masalah orang. So kalau korang ada masalah pape, bolehlah meluahkan kat dia. Hakhak. :P
  • Sickchild72 - Neh dia budak sakit kat Twitter. Hehe. Dia neh kalau korang follow memang tak rugi punya. Aku jamin la. Dia neh agak sporting dan mahadewa ganas. Hakhak. Perangai tak macam seorang perempuan yang lenggang lenggok tuh. Aku suka tweet dia, even baru kenal tapi dah macam dari lahir lagi kenal. Hahaha. Follow la budak sakit neh wokeyh. :P

#GengJejakaKacakTwitter

  • Anarmnetwork - Dia neh computer geek. Kalau korang ada masalah pasal networking dan apa-apa aje, korang bolehlah bertanya kat dia. Haha. Aku selalu gak tanya pasal problem yang berlaku kat blog aku. Fuhh, amat sempoi dan mudah mesra. Selalu muncul dengan tag #anarmTAKtahan. :D
  • Apiih - Hoh, dia neh member aku. Selalu jadi backup sakat aku dan selalu gak menyakat aku dengan si JulietANNA tuh. Tapi takpe, aku suka. Hahaha. Dia neh ada skandal dengan salah seorang #GengAwekCunTwitter. Hah! Nak tahu? Korang kena la follow dia dan tanya tuan punya badan sendiri. Hoho. :P
  • Azllee - Bro neh duk kat Las Vegas. Kalau nak tweet dengan dia neh kena tengok time sebab time Malaysia dan Las Vegas kan berbeza. Hampir 12 jam beza so kena pandai-pandai la yer bajet time tuh. Hehe. Dan untungnya korang follow dia KALAU korang nak melancong ke Las Vegas, bolehlah korang mintak dia jadi tourist guide korang. Hahaha.
  • Ohtweet - Dia neh adalah orang yang mula-mula perkenalkan aku pada dunia Twitter neh. Dia jugalah yang membawa aku untuk mengenal dunia blogging. Fuhh, senang citer semua yang korang nampak pada aku sekarang adalah berasal dengan dia la. Aku juga diberi kepercayaan untuk menjadi penulis kat Oh! Artis dan kemudian dia menawarkan untuk membuat blog kepada aku. So wujudlah blog peribadi aku yang cikai iaitu Oh! Blur. Many thanks to bro Khai. :D
  • Judinbo - Dan neh lagi sorang, seorang bakal pendidik dan sekarang bro neh menempuh alam praktikal di sebuah sekolah di daerah Pengkalan Hulu, Perak. Bro neh memang bersemangat kalau bab bola. Dimana ada pasukan bola Kelantan berlawan pasti akan ada bro neh. Hehe. Dia juga ada hubungan senyap-senyap dengan salah seorang #GengAwekCunTwitter. Korang nak tahu? Follow dan tanyalah dia sendiri ye. Hehehe :D
Neh la antara member yang aku rasakan mampu menyerikan hari aku yang kebosanan. Haha. Korang bolehlah follow diorang dengan meng'click nama diorang. Oh ya, kalau ada nama yang aku tak mention dan korang nak juga masuk dalam name lists tuh, bolehlah bagitahu kat bahagian komen yer. Aku jamin sepantas kilat akan aku update. Dan bagi korang yang masih tak tahu apa itu Twitter? Bolehlah menjenguk ke blog utama aku Oh! Blur. Kat situ aku dah explain panjang lebar pasal Twitter. Apa-apapun, Selamat Bertwitter yer. Oh dan jangan lupa follow aku gak. Mrx_Lonely. Korang pasti tak rugi punya follow aku. Hehehe. Sekian Assalamualaikum. :D

Updated :
  • Annadzirah - Dia neh aku baru je kenal dan aku suka tweet dengan dia. Ehem3. Orangnya sweet je, bakal Engineer neh weh, jangan main-main. Ha, korang boleh la follow dia, lagipun dia pun masih baru dalam dunia Twitter neh. Bolehlah korang sakat dia. Hahaha. :P
  • OneHamdi - Hoh, dia neh member kiut miut aku. Student Limkokwing wooo. Kiranya berbajet besar dah berpoket tebal la. Haha. Jom ramai-ramai pakat bodek dan buat-buat baik dengan dia. Hik3.(Gurau je). Tak rugi korang follow dia sebab dia neh terer semua bab yang berkaitan dengan IT. Bolehlah korang mintak dia ajar korang nanti. Hehehe. :P
P/s: Atas permintaan korang, entri ini akan diupdate lagi jika perlu. :D

21 comments:

Mrx Lonely said...

hoi..komen la.. :D

Neyra Shazeyra said...

syg adek!!!! muaxxxxxxx

IeRa MieRa said...

Hoyeh2..namaku teratas..hehehe ^_^

Hamdi said...

namaku?

Unknown said...

hahahaha..name aku jugak menjadi mangsa #GengAwekCunTwitter wakakaka..haha..abeh org mu komen deh..kehkehkeh...nati koho rama la follower aku nati..hahaha..

annadzirah said...

hoish.
where's my name??.
sampai ati u..
ahakz.
i noe ankel judin sekendel ngn sape..
i'v been stalking him.
hahaha.
kidding.
d:

sickchild said...

hahaha terharu sialll hahahahahahaha.
aku ayu lenggang lenggok la woii

Mrx Lonely said...

hahaha..thanks kt korang yg komen..aku sje je update sal mmber kt twitter sbb kpala tingtong..huhuhu..

kpd korang yg nk nama korang ade lam name list tuh..rajin2 la gtaw kt komen neh.. :D

stoberycoklat said...

Wah,bertambh glamer i.nanti ramai la yp mintak nasihat kt i ni.hahaha.u pn best tau,caring jugak.er,ehem2 u,sape sekeldel judin 2 ek?keh3

Hamdi said...

sejak bila lak aku pandai networking nih?

Mrx Lonely said...

hamdi: erkkk..kn ko pndai ntworkin...adehhh..aku trtukar fakta neh..soriiii bro.. :D

azllee said...

azllee yosh bro. sempoi b log. bleh jadi PBB. lol.. :D

Mrx Lonely said...

@azllee PBB tuh ape bro??hahaha Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu ke??aduhhh.. :D

Anarm said...

sempoi ahh.. ko mengkaji org kt twitter ek.. ade bakat jd arkeologist ni.. *tetibe*

annadzirah said...

wahahah.
asal lak tibe2 name naek ni??.
tadi maen2 je la..
(konon)..
((:

julietANNA said...

siot.cun ke?hahahahaha.
f2f dulu baru tahu :P
korang mmg suka je sakat i tau.
lg2 si apiih ngan yash!grrrr >.<

IeRa MieRa said...

hoii..sjk bile aq cerewet nie..ish

Neyra Shazeyra said...

HAHAHHA korg2..

Lady Nass said...

Wah..wah!! meriah sungguh twitter adek. semoga sentiasa meriah, ceria dan berwarna warni!!!!

miszgarfien said...

hehehe..twitter x kan meriah tanpa mereka....

slamat bertweet ye suma

erie1982 said...

ehem..ehem...Ambo??
hehehe