people

Malam Ahad Yang Membosankan

Holla all, malam neh aku cukup bertuah sebab dapat onlinekan diri even pakai berukband member. Hahaha.

Sebenarnya aku takde apa2 cerita pun nak kongsi, cuma jari neh rajin sangat nak menaip keyboard lappy member neh. Sambil2 suft internet so aku pun update la blog. Al maklumlah dapat melaram membabaskan diri pakai berukband member neh. Hahaha.

Maxis berukband neh bagi aku ok lah setakat untuk surf2 sumthing yang penting macam bukak blog, facebook, blog-waking, main chatting, dan banyak lagi. Tapi untuk layan citer kat youtube tuh aku tak sarankan sangat la sebab speed dia amat-amat-amat lah lembab macam cipan tenuk bertelur katak. Hahaha.

Ok lah wei, aku rasa cukup setakat neh je. Hahaha. Takde pengisian langsung. Just nak taip pasal berukband. Kih3. Sori la pada semua yang 'membuangkan' masa untuk baca entri neh.

Selamat beramal dan renung2kanlah yer. Hehehe.

Dari aku yang diperantauan untuk mengejar cita2 aku. I have a dream like all people in this world. What my dream? Wet dream? Oh! No. Think-ing by yourself! Hahaha. Adioss~

2 comments:

Ariefjonas said...

huhu camney??

Mrx Lonely said...

huhu. ok je..thnxx..
td aku de main setting kt comment section, so aku tkot comment2 x appear je..hehehe..

skali lg thanxx. :)