people

'Mata Sepet' Movies Addicted!

Hahaha, kali neh aku rasa nak citer pasal movie2 'mata sepet'. Mula2 aku takde langsung perasaan ataupun takde minat pun untuk tengok citer2 'mata sepet' neh. Tapi disebabkan member sebilik aku tuh minat giler babas dengan citer 'mata sepet' neh, jadi aku terpengaruh dan tertengok la kejap. Ye la kan, malam2 asyek duk pasang citer 'mata sepet' je. Last2 aku tengok la gak.
Citer first yang aku tengok adalah My Girl. Haha, kelakar kan aku yang gentle neh tengok citer camtuh? (Mula2 aku pun fikir camneh.) Tapi rupa2nya tanggapan aku salah daaaaa. Citer die punyer la best. Ditambah lak wajah dan karakter heroin citer tuh hampir sama dengan sorang girl yang aku admire. Kih3. Syhhhhhhh, kantoi.

Pastu second citer yang aku tengok adalah My Boss My Hero, perghhhh! Hero die sengal2 ubi keledek. Hahaha. Muka ganas giler tapi jiwa lembut. Gelabah bila berhadapan dengan perempuan. Macam yang Adnan Sempit cakap, muka je ganas tapi dalam hati ada taman. Hahaha.

Lepas neh tak tahulah member aku tuh bawak citer apa lak, yang pasti jiwa aku dah ada ruang untuk citer2 'mata sepet' neh. Kalau sebelum neh aku layan citer omputeh je, tapi sekarang jangan pelik lak bila aku layan citer 'mata sepet'. Hehehe. Heroin dia soooo KAWAII..... Comel and menarik hati aku. Wahhhhh!


Nota tapak kaki gangren: Sampai sekarang aku duk layan babas dengan lagu Sorafune by Tokio. Lagu OST citer My Boss My Hero. Hahaha. Eh2, kalau korang ada cadangan citer 'mata sepet' yang best2, bolehlah tinggalkan di bahagian komen ok. Sekian selamat beramal. :D

0 comments: