people

Final Exam Membunuhku!


Salam all, dah lama aku tak update blog neh. Mungkin ada yang dah tak ingat siapa aku. Takpa, itu hak korang.

Aku sekarang dah takde masa nak update blog sebab kat kolej aku tuh takde internet. Maksud aku takde internet yang 'sesedap jiwa mengonline'. Hahaha. Wifi kat kolej aku amat-amat-amat lah slow tahap cipan sembelit. So its spoilt my mood to online. Keh3, Speaking plak.

Next week adalah Minggu Persediaan Final Exam. Arghhh! Stress wooo! Final exam lagi sebulan lebih. Pejam celik pejam celik tup tup rasa kejap je. Aku kena tingkatkan usaha neh. Banyak explore apa yang aku tertinggal dan catch-up balik dengan member2.

Aku berazam aku akan cuba sedaya upaya aku untuk mendapatkan pointer yang boleh dibanggakan. Tak mahu dah jadi macam sem lepas. Huhuhu. Doa2kan aku ok. Kepada korang yang mengalami perasaan dan situasi yang sama macam aku, apa kata korang kasi sikit nasihat dan tips2 untuk kita sama2 hadapi final exam neh. Sekian semua. :D



Nota ibu jari kaki: Apa kata korang layan lagu Cinta Ini Membunuhku tapi 'word' Cinta tuh korang tukar dengan Final Exam. So jadilah Final Exam Ini Membunuhku. Selamat ber'final exam dan renung2kanlah. Hehehe

4 comments:

asw said...

coment

Mrx Lonely said...

Johari: Hahaha. Coment untuk apa?
Apa2 pun thanx sbb sudi jenguk blog cikai neh. :)

Aizat Si Lipan said...

tu la pasal..mmg skejap giler rasenye masa brlalu..

Mrx Lonely said...

Aizat: Tahu takpe. Pejam celik pejam celik dah nak sampai pertengahan tahun dah. Pastu pejam celik lagi dah nak hujung tahun. Isk3.